-
Samochody :)
Jak sa motory, to i o 4 kolkach mozna podyskutowac. Papierek mam od 2 tygodni . Mialem tez zonka podczas egzaminu. Widzialem jak oblal (6-ty raz na placu) moj nauczyciel od przedsiebiorczosci. Od tej pory troche mi sie oceny z tego przedmiotu pogorszyly.
No wlasnie, jakie autka najbardziej podobaja sie terrarystom? Co cenicie najbardziej, na czym sie zawiedliscie... itd.
Ja sam jestem jeszcze d* a nie kierowca, bo mam przejezdzone lacznie 50 godzin.. wlasciwie to dopiero zaczynam sie uczyc jako tako jezdzic.
Pare godzin temu mialem okazje prowadzic Celice i Calibre Niesamowite uczucie... a moze po prostu mi sie tylko tak wydawalo... moze Calibra troche za glosna mi sie wydawala.
W moim wypadku zreszta maksymalna szybkosc samochodu nie gra roli, bo nie naleze raczej do dawcow nerek :] Jak mam ochote "ostrzej" pojezdzic (co nie znaczy, ze szybko), to wybieram sie w gory na serpentyy
Sam jezdze VW Polo 1.6, 2000r i jak na moje potrzeby, to mi nic lepszego nie trzeba. Mimo, ze wielu ludzi na necie odradza VW, to znam niewielu takich, ktorzy sie zawiedli...zreszta tu nie ma reguly...
Wiem, ze jestem d* jeszcze i nic o samochodach nie moge powiedziec, bo plastik w portfelu mam dopiero od 2 tygodni , ale jesli mialbym ocenic autka, ktorymi do tej pory jezdzilem, to najprzyjemniej smigalo sie H. Accord (to niewatpliwie najpiekniejsze auto, jakim mialem okazje jechac... nawet jako pasazer. Szkoda tylko, ze ceny "troche" duze), Celica, Yariskiem (moim zdaniem jeden z najlepszych malych samochodzikow na rynku. Zgrabny, dopracowany, cichy, wygodny) i Polo (pewnie dlatego, ze juz przywyklem).... Lanos kuzyna tez mi sie nawet podoba... szkoda tylko, ze Daewoo... i szkoda, ze po 4 latach od kupna z salonu (bez stluczki) juz caly cieknie.
Z kolei najgorzej hasalo sie Fiatem Panda (mialem wrazenie, ze zaraz sie przechyli) Jakos w maluchu czulem sie bezpieczniej :]
Co wy oceniacie najlepiej?