Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Znowu cyfrówka

Znowu cyfrówka

Sorka za powtarzający się temat ale zgłupiałem. Mam zamiar kupić aparacik cyfrowy, do 1000, na raty (więc pozostaje sklep). Dajcie jakieś konkretne przykłady sprzetów bo przy takim wyborze poprostu sie załamuje. Dobrze żeby miał jako takie makro ale jestem typowy amator to cudów nie pragne.
    p.s. w mm na całego polecają mi Hp R707 za 949 ale nie moge sie przekonac do hp :]
    Aparacik mam wybrac w tym tygodniu :/ byłem zdecydowany na Canona A75 ale w sklepie sie nie dostanie juz a gotówki na allegro nie mam :/

Re: Znowu cyfrówka

Nie polecam HPm, to są kiepskie aparaty. Z beznadziejną optyką.

może dostaniesz jeszcze minolte Z1 - za cene do 1000 to naprawde solidny sprzęt i ma dobre makro - miałem ten aparacik i polecam, a canona a 75 w media markt na przykład jeszcze mieli jak ostatnio byłem (też solidny sprzęt)

Ja cyfrówki Hp odradzam. Polecam natomiast Olympusa C-765 UltraZoom lub C-770 UltraZoom. Ten drugi jest lepszy co nie oznacza, że ten pierwszy jest do niczego. Problem w tym, że chyba kosztują powyżej 1000zł, ale trzeba to sprawdzić.

Pozdrowiaski

No narazie z moich poszukiwań to chyba zostane przy Canonie, A510 chyba. Ale dzieki za definitywne odradzenie Hp.

ponczos
    Guest

A510. ) Kupiłem w piątek i jak narazie oczywiście polecam. I tak jak Ty przemianowałem się z planów zakupu A75 na A510.

Zajrzyj tu: http://www.megapixel.boo.pl/phpbb2/viewtopic.php?t=2848&

polecam cacony. Kolega kupił z 3 lata temu canona A40. Kosztował go wtedy 2000zł. Teraz pewnie kosztował by 500zł, gdyby był produkowany. Canon to naprawde dobra firma,robiąca świetny sprzęt. Ja nadal sie jara A40 - robi świetne fotki. Polecam Ci wieć jego następców - canona A75 i inne "A".