Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Grecja...

Mieszany widok

Grecja...

Na wakacje wyjeżdzam do grecji.Bede mieszkał koło takiego lasu wiekszego , na zdjeciach wyglada jakby puszcza. Jakie zwierzeta moge tam spotkac owady i gady moze jakies ptaszniki???? bede chciał tez cos wywiesc z tamtad

Re: Grecja...

byłem pare razy i spotkałem zółwia i jakiegos patyczaka.

Ja spotkałem jaskrawo zielone żaby , pełno krabów i wielkie żółwie lądowe żyjące na wolności. Ogółnie nic ciekawego. Widziałem jeszcze piękną ośmiornice na mini rafie ale takiej raczej nie wywieziesz. W wakacje też chciałem coś przywieść ale nie było nic ciekawego.

jest bardzo dużo gekonów i innych jaszczurek (kształtem i wielkością przypominające lacertę viridis), ja widziałam i nawet raz schwytałam (no, przyznaję się....) coś w stylu gekona tureckiego czy tarentoli (nie znam się na gekonach "ściennych" więc dokłądnie nie wiem ;-)

chrzanu
    Guest

*pełno jaszczurek
    *pełno modlich i ogólnie owadów
    *uważaj podczas pływania, w wodzie są wieeeeeeeeelkie stada krabów

nie rozumiem ludzi piszących, ze nie ma w Grecji nic ciekawego! Są gady i to dosyć ciekawe, niestety trzeba sie niezle natrudzic zeby je znalesc, lub znac miejsca i godziny o ktorych wychodzą. Najlatwiej jest zaobserwować modliszki, gekony(wieczorem)żółwie greckie. Występuja tam również Lacerty viridis- bardzo szybkie. połoz kaspijski, malpolon, eryx, ammodytes...poszukaj najlepiej w literaturze fachowej. Widzialam tam rownież Hyla arborea- taka sama jak w polsce, rowniez wieczorkiem.Owadów jest pełno i własnie tam przy latarniach szukaj gekonów. Na skalach przy brzegu morza duża ilosc krabów. Grecja to piękny kraj!! Zycze udanych wakacji i nie pij duzo słonej wody
    pozdrawiam

Byłem w Grecji 4 razy i powiem, że jest tam naprawde pełno ciekawych zwierząt:

-modliszki
    -bardzo ciekawe owady!
    -peeełno jaszczurek - niektóre naprawdę DUŻE
    -żółwie