Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: program telewizyjny

tvn style
    Guest

program telewizyjny

Przygotowuję temat o dziewczynach hodujących egzotyczne zwierzęta. Bardzo prosze wszystkie Pani chętne opowiedzieć o swojej pasji o kontakt (najlepiej by były to osoby z Warszawy lub okolic).

Bardzo dziekuję.

Re: program telewizyjny

do TVN???? SPOCZKO jakby co to pisz kiedy będzie ten program :]

chyba jestem dziewczyną a to zielone kochane stworzonko zwierzęciem egzotycznym

ale raczej opowiedzieć tylko mogę, o występie w tv nie ma mowy:P

najpierw wszyscy sie oburzają na stację ze morduje pytona, doniesienia do prokuratury itp a teraz wszyscy sie garną echhhh

i dlaczego usunięto mojego poprzedniego posta?

popieram Cie pppppp. Co sława umie zrobić z ludźmi...

Pawloosh
    Guest

A nie wpadliscie na to, ze moze chociaz w malym stopniu, naprawde malutkim, TVN w ten sposob sie zrehabilituje? Poza tym wciaz narzekacie, jaki to ciemnogrod terrarystyczny panuje w Polsce- moze wiec warto byloby narod oswiecic? Moim skromnym zdaniem lepiej (o wieeeele lepiej) byloby, gdyby o legwanie opowiedziala meg11, niz oszolomy pokroju Kena (chyba juz wszyscy w Polsce wiedza, ze ma legwana- strach pomyslec, jak sie nim zajmuje). Ten program moglby miec wartosc edukacyjna. Pomyslcie o tym...!

meg11: sadzac po fotce w Twoim profilu, zdajesz sie byc osoba wielce fotogeniczna Moze jednak warto pomyslec o wystepie?

Byle by na końcu nie kazali zjeść własnego pupila

Pawloosh
    Guest

dobre!

meg ładna z Ciebie babka daj sie namówić i idź ze swoim smokiem a co do pppp to co TVN ma tym razem zrobić? weźmie meg tego legwana i zje? pomyśl... może faktycznie chcą sie zrechabilitować... fakt faktem, że zabicie tego węża było BARDZO OKRUTNE i wręcz niewybaczalne!
    POZDRAWIAM!

jak by nie było ja bardzo bym chciał obejrzeć programa o naszych pupilach...