Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 47

Wątek: siłownia

Mieszany widok

siłownia

Są tutaj zapaleńcy dźwigania ciężarów? :P
    Właśnie sobie przypomniałem o istnieniu takiej instytucji jak siłownia i wznowiłem trening. Jakbyście mieli jakies fajne, sprawdzone programy treningowe to bardzo bym prosił o zamieszczenie ich tutaj bądź przesłanie mi na maila mareq666@poczta.onet.pl

Re: siłownia

Ja sie bawie w siłke, nie to zebym chcial wygladac jak koks ale tak dla przyjemnosci, jak cos to wal na gg - 3799024

o to właśnie mi chodzi. Nie być kupą mięsa, ale dla przyjemności sobie poćwiczyć, podrobić kondycje i troche siły. Odezwe sie później na gg

napisz na maila do mnie :] nie porzałujesz :P

Hehe ja też sie bawie już od ponad roku ! ale też nie chce ani brac koksów ani wyglądać jak koksiki :P

trochę macham ciężarkami, ale nie jakoś wyczynowo

Witam. Ja z kolei ćwiczę od 5 lat i przyznam, że trudno mi by było obecnie się odzwyczaić od tego sportu :-) Miałem też trochę złomu w domu, ale ostatecznie sprzedałem i pozostałem wyłącznie przy chodzeniu na siłkę. Odpowiadając konkretnie na Twoje pytanie odnośnie programów treningowych to jest ich baaardzo dużo :-) Polecam stronkę sfd.pl poświeconą specjalnie tej tematyce od przysłowiowego A do Z. Tam znajdziesz wiele dobrych porad i mnóstwo programów treningowych. Weź pod uwagę ile razy w tyg. możesz poćwiczyć, przez ile czasu, jaki masz typ budowy, co chcesz osiągnąć itd, itd. Koniec końców ćwicząc w oparciu o gotowe schematy i modyfikując je do własnych potrzeb wypracujesz z czasem swój optymalny system ćwiczenia.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości. Aaa i jeszcze jedno :-) pamiętaj- suplementacja- czyli kto smaruje ten jedzie :-) !! (ale bez koksu)

> pamiętaj- suplementacja- czyli kto smaruje ten jedzie :-) !!
    > (ale bez koksu)