-
Jak to zrobić ??
Siemanko
Więc założyłem strone na wp i nie nie dam rady tam włożyć zdjęc a co juz mowic na terrarium wiec jak to zrobic bo nie umiem
Pozdrawiam Damian
Daamiaan@poczta.pl
Telefon 508633790
GG 3214841
Być sobą i trzymać swego zdania
-
Re: Jak to zrobić ??
Logujesz sie na konto poprzez np Total Commander. Jeśli chcesz mieć na koncie same zdjęcia to wywalasz index.html i je kopiujesz Mam nadzieje że to o to chodzi
-
ja mam podobny problem!!
otóż założylem stronke na webparku i wsadzilem juz tam zdjecia... niby darmowe konto a chcą zarejestrowania domeny za 100zl... A jak wchodze przez ftp.webpark.pl i chce zeby zdjecia sie otworzyly to kupa... pisze ze nie mozna znalezc strony
HELP!!
-
wiem ze jestem kiepskim informatykiem ale prosze o wyrozumialosc >>> czy na webpark istnieje mozliwosc wyboru darmowej domeny (np.webpark.pl) bo tam jest że aby zarejestrowac trzeba wybrac jedna z platnych domen... (np .pl) ...aargh
-
ja mam konto na republika.pl i jest bezpłatne i b. łatwo się wrzuca pliki bo na stronie republiki jest taki program menadżer witryny gdzie tylko się wybiera lokalizację pliku na dysku no i się wrzuca na serwer, lepszym sposobem jest jednak używanie programów typu CuteFTP czy WS_FTP bo nie trzeba się logować na stronie itp....
-
Rejestracja domeny a miejsce na serwerze, to dwie różne rzeczy.
Konto zakładasz po to, żeby umieścić pliki, a domenę wykupujesz po to, żeby do nich łatwo trafić (nie wpisując adresu długiego na 50 znaków).
-
Mowice ze strona na webparku jest platna ja tego niewiem ale proponuje wejsc na friko.pl albo piwko.pl i one sa za darmo i maja pojemnosc 200 mb a pliki wstawia przez np. total commender
-
Juz zrobiłem ale nie wiem włożyłem zdjęcia Iguany moze bedzie działać
Pozdrawiam Damian
Daamiaan@poczta.pl
Telefon 508633790
GG 3214841
Być sobą i trzymać swego zdania
-
-
Jest!! Już sobie poradziłem ... super wszystko działa >>> jutro bedziecie mogli zobaczyć pierwsze zdjęcia moich pajączków