-
Szukamy dobrego grafika - www.terrarystyka.boo.pl !!
Witam
Szukamy dobrego grafika, który wykonalby dobre logo naszej strony. Jestesmy 4 portalem w Polsce i bardzo szybko sie rozwijamy. Grafik mialby na naszej stronie swoje logo przez okres 2-3 miesiecy. Logo musi byc takiej wielkosci jak jest w tej chwili (prosze zobaczyc na stronie). Musi zawierac adres naszej strony - www.terrarystyka.boo.pl no i oczywiscie ladne zwierzatka terraryjne w tle :]
Szczególy na maila.
Pozdrawiam
Ps. Mamy srednio 145 odwiedzin dziennie jak narazie :]
-
Re: Szukamy dobrego grafika - www.terrarystyka.boo.pl !!
Jestem świetnym grafikiem, potrafię rysowac w paincie... eee... to żart 
-
Yy... rzekłbym rewelacja! Hehehe
Nie rozumiem tylko dla czego piszesz "Jestesmy 4 portalem w Polsce i bardzo szybko sie rozwijamy" - Przecież takich Jportalów jest od groma i jeszcze więcej
A najbardziej mi się podoba wasza galeria <loool>
http://www.terrarystyka.boo.pl/articles.php?id=6
"Autor: Google
Nadesłano: Silent_Dragon"
To także łamanie prawa, aby wykrozystać czyjś materiał (fotka, opis itd) należy dostać zgodnę autora, lub podać imie i nazwisko oraz adres strony z ktorej fotka zostala skopiowana.
-
Witam
I co takiego sie stalo?? Widze bull shit ze ty w wiekszosc ingerujesz nie znajac dokladnie sprawy!!!
Pozdrawiam
-
A flash jest mile widziany....???
-
Witam
Jasne :]]
Pozdrawiam
-
A ja bym pierw pomyslal bo mozna by bylo zmienic menu itd na flasha.....i oczywiscie logo i glowne przyciski by byly pod logo ladniej wyglada......i dalbym inne kolorki :ALE TO TYLKO MOJE ZDANIE".....morzemy sie zgrac ja mam pare stron we flashu gotowych do uzycia a ktos by zrobil logosa jakiego fajnego....pozdro.
-
Silent_Dragon odezwij sie na gg to pogadamy nigdy nie jestes dostepny tylko niewidoczny:3378369
-
Witam
Nam zalezy na logu i na ladnym bannerze reklamowym :]]
Podjal bys sie tego zadania?? W zamian za to mialbys np. swoj banner na naszej stronce przez misiac :]]
Pozdrawiam
-