Czas, czasem, sprawy finansowe swoją drogą, ale to nie zwalnia nowych pracowników Biofila od dobrej obsługi klientów...Ostatnio (kilka dni temu) mój znajomy zamówił tam kilka rzeczy- swoje wrażenia wyraził jednym zdaniem, że nikomu nie poleciłby robienia tam zakupów...Dla przykładu- mączniki przyszły w szczelnie zamkniętym worku, czego konsekwencją było to, że większość była martwa...walce dla modlich były popękane na dole i porysowane...zamówienie zwierzaków skończyło się tak, że ostatecznie ich nie ma (w paczce jak do niego doszła znalazł informację, że zdechły w nocy)...Nie mówiąc już o tym, że samo złożenie zamówienia tam to był nie lada wyczyn, gdyż kobieta z którą rozmawiał w ogóle nie wiedziała co akurat jest dostępne w sklepie i ogólnie wyglądało to tak- on wymieniał jej jakąś rzecz a ona biegała sprawdzać czy to jest .Składając zamówienie w skepie terrarytycznym ma się nadzieję, że będzie się rozmawiało z osobą kompetentną, a w tym przypadku to się nie sprawdziło. Jeżeli chodzi jeszcze o akcesoria do terrarium to da się to przeżyć ale co będzie jak ktoś będzie chciał zamówić zwierzaka, czy karmówkę...