Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: jestem początkujący proszę o pomoc :(

Mieszany widok

moolek
    Guest

jestem początkujący proszę o pomoc :(

Witam serdecznie moze to co napisze jest glupie ale bardzo prosze pomozcie mi
    Dzis dostalem 10 modliszek gastrica L1 straszne maleństwa NIE wiem czym je karmic, nie moge dostac wylegu swierszcza ani owocowek pomozcie mi co mam robic ? NIe che zeby maluchy mi padly

Marek69
    Guest

Re: jestem początkujący proszę o pomoc :(

Muchy owocówki musisz sobie kupić małą hodowlę. Ps przy otwarciu butelki z muchami niezpominaj ze szybko wylatują nakłada się woreczek jak wleca do srodka na 2-3 min do lodówki żebys je mógł wybrać.Muchy są do kupienia tu np u matki jakieś 2 dni temu się ogłaszała lub w Biofilu Pozdrawiam

Saurus
    Guest

Matka z tego forum to facet ;P
    A muszki owocowki ktore mozesz u niego kupic sa lotne, niestety.
    Ja radzilbym ci skontaktowac sie z mantidem- on, z tego co wiem, prowadzi stala hodowle nielotnych owocowek i sprzedaje je razem ze swietna pozywka wlasnego przepisu.
    Ale teraz juz troche pozno na cos takiego- nie wiadomow, czy poczta bedzie normalnie chodzic.

Jacekinn
    Guest

Najlepiej muszki owocówki lub pinki kup i je rozdelaj i im dawaj pencetom pod samom glowe to wtedy beda napewno jadly bo ja tak nie raz robie jak mi brakuje jedzenia.

Dobimetal
    Guest

Kup sobie w wędkarskim pinki (takie białe robaki) i weż jednego przekrój, potem weź szpileczkę spróbuj troche jej wnetrznosci nabrać tak żeby była powiedzmy "kropelka" i wtedy przykładaj to do pyska maleństwa tak żeby dotykała i poczóla ze to jedzenie.
    Ja tak próbowałem i wydaje mi się że to będzie dobre rozwiązanie na razie.
    Ale radze załatwić sobie muszki albo wyleg bo karmienie ze szpileczki jest troche uciążliwe i nie wiem do końca czy takie małe tak będa jadły, ale spróbuj bo nic mi innego nie przychodzi do głowy.

Pozdrawiam i powodzenia życze

moolek
    Guest