Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: Ratunku mój gek nie chce jeść?

elyahoo
    Guest

Ratunku mój gek nie chce jeść?

Pomocy!!! jestem początkującym terrarystom i zaczynam się martwić o mojego geka! Kupiłem go w sobotę (29.10.03) od tamtej pory nic nie jadł i nie znalazłem żadnych kup. W terra jest 6 świerszczy różnej wielkości (od ok 0.5 do ok 1 cm). To maluch ma ok 13 do14cm dł. Podkład to kostka bukowa (nie wiem czy nie za drobna) zresztą przesyłam zdjęcie sami zobaczcie. Temp w terra wacha się od 21 w nocy przy wyłączonym świetle (mam 40 wat czerwoną żarówkę + 8 watowa mata grzewcza. Terra jest wlk 60x30x40)do 29.5 przy dłuższym nagrzewaniu żarówką (średnia ok 25 stopni). Gek jak go przyniosłem zwiedził terra poczym zaszył się w jednej z kryjówek. od tej pory wychodzi tylko jak jest wieczór albo noc i raczej nie może nikogo przy tym być. Martwie się bo do tej pory nic nie jadł ale i się nie wypróżnił. Pomocy doradźcie coś.

elyahoo
    Guest

Re: Ratunku mój gek nie chce jeść?

PS. Czytałem FAQ - mączniaków na pewno nie dostawał w sklepie, natomiast nie wiem jak wyglądają drewnojady. W sklepie latały po terarium małe ok 0.5 cm chrząszcze koloru brązowego, nie wiem co to było ale pewnie go tym karmili.

koksik
    Guest

a w jakim sklepie go kupowales??

jey
    Guest

nie martw sie poczekaj jeszcze troszke z moim bylo tak samo tez z poczatku ciagle lezal moze bedzie przechodzil wylinke niedlugo glowa do gory sprobuj mu podzucic swierszcza pod sam pyszczek ja tak zrobilem mojemu i zjadl z poczatku jest zabardzo wystraszony zeby polowac pozatym z tego co widze na zdjeciu ma duzo wolnej przestrzeni na ktorej nie czuje sie zbyt pewnie w pierwsze dni dlatego ciagle siedzi w kryjowce

jey
    Guest

moim zdaniem masz zla wentylacje ta tylna wogule sie nie spraedza bo z tego co widze przylega do sciany

elyahoo
    Guest

Z tyłu między wentylacją a ścianą jest ok 5 do 10 cm. To nie wystarczy?

elyahoo
    Guest