Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Psalmopeus Cambredgei

  1. #1
    katola
    Guest

    Psalmopeus Cambredgei

    Jestem początkujący-teorię mam(gorzej z praktyką-mam od tygodnia-Nhandu coloratovillosus- i chciałbym kupić jeszcze jednego ptasznika ,właśnie Psalmopeus Cambredgei . Pytanie-czy jest on może polecany początkującym(niemyslcie ze o nim nie czytałem) chce wiedzieć jak myslicie czy sobie z nim poradze?


  2. #2
    JeRy
    Guest

    Re: Psalmopeus Cambredgei

    hmm.. myslę, ze raczej tak, jesli masz chociaż troche doświadczenia.


  3. #3
    matss2
    Guest

    Re: Psalmopeus Cambredgei

    a czy ajk się otwiera terra to cambridgei ucieka czy nie ??????????????????


  4. #4
    JeRy
    Guest

    Re: Psalmopeus Cambredgei

    Hehe na pewno bedzie chciał nieraz uciec, trzeba być ostrożnym , tak to jest z pająkami


  5. #5
    cyclosternum
    Guest

    Re: Psalmopeus Cambredgei

    moje kambridze są bezproblemowe w hodowli i wcale nie próbują uciekac napewno se poradzisz


  6. #6
    Mefisto
    Guest

    Re: Psalmopeus Cambredgei

    Dużo zależy od osobnika. Do niedawna miałem dwa Cambridgeie. Jeden tylko patrzył, jak by tu spitolić (przez to nie otwierałem nigdy pojemnika, gdy pająk był poza gniazdem), a drugi jest spokojniutki.
    Fakt faktem, ze gdy już ta bestia spieprzy, to złapanie jej może być wyzwaniem.
    Przy zachowaniu środków ostrożności prawie kazdy sobie z nim poradzi.


  7. #7
    PyRyLy
    Guest

    Re: Psalmopeus Cambredgei

    z regoly jak sie wystraszy to bedzie uciakal do gniazda chyba ze go z tamtad wygonisz to bedziesz mial nowe doswiadczenie :P

  8. #8
    daf
    Guest

    Re: Psalmopeus Cambredgei

    Jak już ci ucieknie cambridgei to miej ten fart że będzie to duży osobnik. Malego praktycznie nie złapiesz. Ja jak mój dorośnie zrobię mu fotkę na oknie.


  9. #9
    Mefisto
    Guest

    Re: Psalmopeus Cambredgei