Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Wylinka=miesiączka?

Pietrolin
    Guest

Wylinka=miesiączka?

głupie to bedzie pytanie co zadam .. ale nieznalazłem jakiejs odpowiedzi to niego ..
    czy u pająków wylinka wystepuje jak u kobiety miesiączka ?? chodzi mi o intensywnosc... ze np. dokładnie co 5miesięcy czy jakos inaczej dzieki z góry za odp i "wysmiejscie mojego pyt." jestem początkującym

Neo2
    Guest

Re: Wylinka=miesiączka?

hehe niezłe porownanie. Nie wylinka nie nastepuje w takich samych regularnych odstepach, im pająk stardszy tym rzadziej przechodzi wylinke

morda
    Guest

Lol - czegoś takiego jeszcze nie było

Nie - pająk nie przechodzi regularnie wylinki. Np. raz może mieć do miesiąc, co pol roku albo co ..... (tu wpisać co ile). Nie ma żadnych regularnych odstępów. Dużo zależy od warunków.

Pietrolin
    Guest

Ok dzieki wam chociarz trafiłem w jakieś pytanie którego niebyło jeszcze ))
    a u kędziorka L2 kiedy wystepuje ??

Baku
    Guest

kobiety wsumie terz nie regularnie , czasem sie spuznia , czasem za szybko , jadna ma 28 dni , druga ma 25 trzecvia 30 dni a czwarta ostro ponad 9 miechów :P więc porównanie pasuje :P:P:P:P:P

Awikularia
    Guest

Generalnie pajaki do 4 wylinki linieja co okolo miesiac, pozniej czas miedzy kolejnymi wylinkami stale sie wydluza.

morda
    Guest

No nie zawsze - weź np. takiego crawshayia. Jakby liniał co miesiąc to bym ze szczęścia kapcie zjadł...

Awikularia
    Guest

Oj, mordko, generalnie.... ;P

Nie mowie tu o np. Grammostola rosea ani o Grammostola alticeps. Po prostu wiekszosc...

morda
    Guest

Rosea to ewenement. Niby rośnie wolno a kumplowa rosea liniała co 3 miesiące (dorosła jest). To są dziwne pająki. Tak samo niby niejadki. A moja i kumplowa jedzą jak chore. Wyglądają jak kleszcze.

Z pajakami nigdy nic nie wiadomo

Ale generalnie linieją co miesiąc w dobrych warunkach (maluchy).

pppppp
    Guest