Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 63

Wątek: Ptaszniki

Mieszany widok

Orange
    Guest

Ptaszniki

Hej!
    Jestem laikiem, co prawda, jeśli chodzi o ptaszniki, ale staram się to zmienić.
    W związku z tym mam dwa pytania:
    - Wiem, że ten temat był już poruszany, ale każdy mówi, co innego, a więc – czy bierzecie swoje ptaszniki do ręki? Chodzi mi tu przede wszystkim o Brachypelma smithi i inne tym podobne...
    - A to pytanie jest skierowane głównie do poszkodowanych – co się dzieje, jeśli ptasznik wyczesze włoski z odwłoku (dużo jest na ten temat w książkach, ale prosiłabym o przedstawienie własnych doświadczeń)

Pozdrowionka,
    Marcia

herzog
    Guest

Re: Ptaszniki

Po pierwsze ptaszniki nie są maskotkami.W każdej chwili mogą wykonać gwałtowny ruch i albo Ci ucieknie albo sie zabije.Raz wziąłem swoja rosea na ręce(z przymusu) podczas przenośin do nowego lokum.
    Jak ptasznik wyczesze włokski to ma łysy odwłok a Ty masz pecha (jak nimi oberwiesz)Powiem Ci tylko że cholernie swędzi.

_INVISIBLE_
    Guest

Pytanie 1
    Nie poleca sie brac ptasznika na rece poniewaz nie trudno jest o u padek tz. pekniety odwlok czy smierc nawet . Ptasznik moze zwiac na np. za szafe i co wtedy , trzeba szukac, ale to nie takei latwe . Tak czy inacz NIE POLECAM ( i nie tylko ja ) brania ptasznika na rece. Tylko w wyjatkowych sytylacjach np. czyszczenie terra czy przenoszenie.
    Pytanie 2
    Ptasznik gdy wyczesz wloski na rece strasznie swedzi, a przestaje po kilku dniach. Jesli wloski dostana sie do drug oddechowych masz chrypke i swedzenie, gorzej jest z okiem . Do tego typu ptasznikow ( czeszacych ) powinno sie podchodzic do terra w maseczce i rekawicach. Jesli bedzesz mial duzo ptasznikow ktore czesza po kilku latach mozesz miec arelgie lub cos z glosem.
    Pozdro

Atrax Robustus
    Guest