Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Dziwne zachowanie

  1. #1

    Dziwne zachowanie

    Eh... To znowu ja. Coś dziwnego dzieje się z moją Geniculatą. Wykopała sobie norę aż do samego dna terra (pod korą), ciągle tam siedzi, żadko wychodzi, jeśli już to podkurczy nogi i siedzi. Jest bardzo strachliwa. Może wiecie, co to może znaczyć?

    Jestem początkujący, więc jeśli to banalne pytania to sory

  2. #2

    Re: Dziwne zachowanie

    wszystko wskazuje na wylinke,

    a jakie ma warunki ( temp i wilg. ) ?


  3. #3

    Re: Dziwne zachowanie

    Właśnie spryskałem terrarium i podłoże, to teraz wyszedł...
    A co do wylinki, to chyba nie chowałby się pod korą... Tam jest bardzo mało miejsca...
    Tylko zbliżyłem się do terra, to się schował...

  4. #4

    Re: Dziwne zachowanie

    możliwe ze masz za cieplo i pająk chowa się pod torf!! a tak woogle moja geniculata tesh sie chowa po 6-7 stają sie bardziej agresywne i płochliwe

  5. #5

    Re: Dziwne zachowanie

    6-7 chodzi oczywiscie o wylinke

  6. #6
    Atrax Robustus
    Guest

    Re: Dziwne zachowanie

    Calkiem mozliwe, ze ma zbyt cieplo, ale jezeli jest inaczej, to bedzie to wylinka. I nie przejmuj sie brakiem miejsca... pajak sobie poradzi.


  7. #7
    Aroboss
    Guest

    Re: Dziwne zachowanie

    Jezeli sie podkula to ma za mała wilgotnasc Postara sie o czestrze spryskiwanie terra ale nie mozna tez pszesadzic;-)

  8. #8

    Re: Dziwne zachowanie

    Właśnie jej dałem prawie 3 cm śierszcza. Złapała do, ale kły przebiły na wylot i jad po nich spłynął. Świerszcz się jeszcze rzuca. Czy nic jej nie zrobi?

  9. #9

    Re: Dziwne zachowanie

    Aha. Myślę, że to z powodu za małej wilgoci się dziwnie zachowuje. Apetyt, jak widać, ma

  10. #10

    Re: Dziwne zachowanie