Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: Jak urządzić pojemnik po kliszy dla małego ptasznika?

  1. #1
    Celtic_Spirit
    Guest

    Jak urządzić pojemnik po kliszy dla małego ptasznika?

    Mam kilka pytań. Gdzie mogę dostać wymienione w dziale FAQ przezroczyste pojemniki na mocz? W aptece? Myślę, że jest to odpowiedniejsze od podełka po kliszy.. Poza tym- czy pojemnik ten ma również zawierać torf? Szczerze mówiąc jestem bardzo początkującym hodowcą- w tym tygodniu "adoptuję" pierwszego ptasznika (Brachypelma smithi). Przeczytałem już całe FAQ i nie mam zamiaru rezygnować z pajączka! Przeszedł on 3 wylinki.

    Dlatego proszę o wyrozumiałość i szczegółową poradę w miarę możliwości! Pozdrawiam.


  2. #2

    Re: Jak urządzić pojemnik po kliszy dla małego ptasznika?

    Tak, dla smithiego po trzeciej wylince odpowiedni juz będzie pojemniczek na mocz. Kupic tkai mozesz albo w aptece albo w sklepie z artykułami medycznymi. Sypiesz do niego to samo podloze co do kazdego innego pojemnika, czyli najlepiej włokno kokosowe lub torf.


  3. #3
    kooba00
    Guest

    Re: Jak urządzić pojemnik po kliszy dla małego ptasznika?

    Tak pojemniczki na mocz są w aptece za około złotówke i powinien zawierac około centymetra lub troche więcej podłoża które dobrze trzyma wilgotność


  4. #4

    Re: Jak urządzić pojemnik po kliszy dla małego ptasznika?

    Witam i grauluje! Smithi to IMHO piekny pajak.
    L3 wg mnie moze byc w pojemniku po kliszy, ale to oczywiscie zalezy od wielkosci samego pajaka. Co do urzadzania : torfu proponowalbym troche wiecej niz 1 cm, bo to po pierwsze ulatwia utrzymanie wilgotnosci, po drugie umozliwia pajakowi zbudowanie sobie kryjowki. Nie zawsze to zrobi, ale dobrze jest dac taka mozliwosc.

    Pozdrawiam!


  5. #5
    Celtic_Spirit
    Guest

    Re: Jak urządzić pojemnik po kliszy dla małego ptasznika?