Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: ptasznik kędzierzawy

ptasznik kędzierzawy

proszę o wszytkie informacje dotyczące hodowli młodego ptasznika kędzierzawego. jestem początkującym chodowcą więc zabardzo się nie znam. nie wiem czy jezeli trzymam jescze pajaka w pudełeczku na mocz to jak mam sprawdzac wilgotnosć powietrza?? i czy musze mu jakoś podwyrzszyc temp. powietrza. jesli jak to w jaki sposób?? czy mogę go trzymać w akwarium pięcio litrowym ?? na odpowiedzi czekam na 2973@wp.pl. dzieki. pozdrowienia zaglob

Korgan
    Guest

Re: ptasznik kędzierzawy

przeczytaj faq i opis gatunku na stronie potem pytaj jak nie będziesz czegos wiedział.

redknee
    Guest

Korgan ma racje, jak zwykle

true , true !!

Ja takze jestem szczesliwym posiadczem tegoz pajaka i mam 2 pytanka:
    1) Glowotulow i odwlok ma razem 4,5 cm ktora to moze byc wylinka?
    2) Jak czesto wymieniac podloze w terarium?
    PS. Kupowalem ptasznika naziemnego o ulubiunym mjejscem pesiadywania mojego jest pionowa szyba terrarium :-).

Ad 1 - na oko dziewiąta
    Ad 2 - wystarczy raz na pół roku, tylko sprzątaj mu resztki pożywienia

Atrax Robustus
    Guest

Na moje, to to bedzie gdzies z 8 wylinka, ale wolalbym, zeby wypowiedzial sie ktos, kto hodowal albopilose od poczatku i liczyl wylinki.

Co do podloza, to zmieniaj wtedy, gdy widzisz, ze jest brudne. Mozesz sobie ustalic granice sprzatania podloza co miesiac lub co 2 miesiace, ale gdy pojawi sie plesn, to i tak bedziesz musial wymienic natychmiastowo.

-------------------------------------------------

A wracajac do tematu, to dobrze, zeby kazdy poczatkujacy poczytal sobie troche FAQ. Bardzo "zdrowe" jest tez przeczytanie archiwum postow, bo od tego jest to forum .

Jesli Grzesiek nie bedziesz wiedzial, co i jak, to piz na forum/do mnie na gg/na maila.