Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Początkujący...

  1. #1

    Początkujący...

    Ostatnio zapragnołem mieć pajączka-zobaczylem w sklepie Brachypelma Smithi i normalnie nie moglem wyjsc ze sklepu.Nigdy nie miałem pająka więc jestem zielony.Narazie poczytalem pare postów i opisów.I teraz czy ciężko jest utrzymac takiego Smithiego L1 albo L2? I wogule jak sie takim goofniarzem opiekować.Czy może odrazu lepiej wziąc większego?Narazie dzięki za odpowiedzi na pewno jeszcze napisze jak to początkujący ...


  2. #2

    Re: Początkujący...

    Na początek kup sobie albopilosum też jest ładna, a jak nabierzesz wprawy to zafunduj sobie smithi. Hodując pajaczki L1 L2 masz duże prawdopodobieństwo że padną, nie lepiej dopłacić 10 - 20 zł i kupić L3 L4???? ja swoją smithi L3 kupiłem za 30 zł i trzyma się dobrze wczoraj wyliniała na L6 ( w pozycji kamikadze - na nogach )

    Pozdrawiam
    daid

    Hodowane gatunki:
    b.albopilosum L8
    b.vagans L7 – na sprzedaż
    b.smithi L6
    b.boehmei L4
    b.emilia L5
    g.rosea L6
    g.pulchra L4


    w oczekiwaniu na:
    Chromatopelma cyanopubescens L2

    www.brachypelma.prv.pl


  3. #3
    PaWeL^
    Guest

    Re: Początkujący...

    czesc

    ja tam zajmowalem się gadami ale na pierwsze pajączki wybralem B.Smithi L2 Ch.Cyaneopubescens L1 & B.Angustum L2 (ptaszory kupiel u Mantida niskie ceny no i Smithi L2 po 2 dniach pobytu u mnie zmienil się w L3 ) ) i nie wiem czy Yeter powinien miec problemy z Smithi L2-L3 jeżeli zapewni mu odpowiednie pomieszczenie wilgotnosc i pokarm powinno byc git ) oczywiscie moze kupic podrośniętego :]

    ps. jezeli moge wiedziec to jaka cena byla tej B.Smithi u Ciebie ? bo ostatnio widzialem po 480 zł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pozdro


  4. #4
    Atrax Robustus
    Guest

    Re: Początkujący...

    Ze smithi nie powinienes miec najmniejszych problemow.
    Poczytaj troche archiwum, tu jest wiele odpowiedzi na Twoje pytania.