Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: pająk po upadku

  1. #1
    omniglut
    Guest

    pająk po upadku

    Jestem cieniasem. Gdy przenosiłem pudełko, w którym trzymam mojego ptasznika (L2) grammostola rosea, zachaczyłem o coś i pudełko wypadło mi z rąk. Pająk upadł na sofę i przeżył, ale teraz chodzi po pomieszczeniu jak zwariowany. Cały czas ucieka i się denerwuje. Gdy otwieram pudełko on próbuje się wydostać. Czy tak mu już zostanie?? Co mam robić?? Jestem początkujący i to jest mój pierwszy pająk. Jestem smutny .

  2. #2
    walter
    Guest

    Re: pająk po upadku

    Spokojnie ... pajak jest zwyczajnie podenerwowany i po jakims czasie mu to przejdzie.
    To, ze probuje sie wydostac z pudelka tez jest rzecza raczej normalna.
    MOzesz sie tylko cieszyc, ze nie stalo mu sie nic gorszego przy upadku.


  3. #3

    Re: pająk po upadku

    Pajączek jest tylko zdenerwowany - spokojnie przejdzie mu wszystko bedzie ok

  4. #4
    Awikkularia
    Guest

    Re: pająk po upadku

    Jak widzę, ptasznik jest jeszcze malutki. Małe pajączki o wiele lepiej "znoszą" upadek, nawet z dużej wysokości. Nie martw się, niedługo powinien się uspokoić.

  5. #5

    Re: pająk po upadku

    każdemu mogło się to zdarzyć więc spoko

  6. #6
    omniglut
    Guest

    Re: pająk po upadku

    Dziękuję za pocieszające odpowiedzi. Rzeczywiście nawet teraz jest już troche bardziej spokojny .

  7. #7

    Re: pająk po upadku