Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Wybor weza

Astacus
    Guest

Wybor weza

Witam

Wiem, wiem... to pytanie czesto sie powtarza na forum, ale odpowiedzi nie rozwijaja moich watpliwosci. Wybor weza to nie lada problem, bo jest ich tyle ... :P

Oto garsc informacji, ktore moga sie okazac pomocne:

1) Wielkosc terrarium: min.80x30x50, ale planuje ok. 110x40x60 - moze byc i wieksze
    2) Jestem nowicjuszem i chcialbym raczej weza latwego w hodowli i nie wybrednego
    3) Chcialbym zeby to nie byl jakis maly tam wezyk, ale i nie monstrum, ktory calego psa/kota polyka na raz. (Mysle, ze moze ze 120-150 cm)
    4) Nie znalazlem rowniez informacji, w jakim tempie dane weze rosna
    5) Ciekawie (moze jaskrawo) ubarwiony

Jak na razie to najwiecej sie mowi o wezu zbozowym (coraz sie bardziej do niego przekonuje) i o pytonie krolewskim

thx, pozdr
    Astacus

Gadman
    Guest

Re: Wybor weza

1.Polecam ci do tych terra: parke Zbożówek(Elaphe guttata,Wężą Chińskiego(Elaphe teaniura),Pytona królewskiego(Python regius),parke mahoniówek no i Lampropeltis.
    Te weze sa bardzo łatwe w hodowli a informacje o nich znajdziesz na stronce http://terrarium.com.pl/gatunki/ Pozdrawiam

P.S:mahoniowki rosną zazwyczaj do 130 ale moga tez i wiecej Lapropeltisy sa mniejsze.

Kiedy wszystko idzie źle pamiętaj ,że moze być jeszcze gorzej.Hehe

Lampropeltisy i zbożówki -łatwe w hodowli no i tyle odmian barwnych że to dopiero dylemat którego wybrać.

Gadman
    Guest

cos cie dawno nie było widac micgekon

Gadman
    Guest

ej micgekon nie czaje czy tu sa micgekony w spisie terrarystow mowia ze jestes z lublina a w http://terrarium.com.pl/spis/user.php?id=942 pisza ze jestes z katowic

ja ci polecam ........ kup sobie parke machoni te węże są ciekawe łatwe w howie i bdb mnożą się......

Zbożówki są łatwe nieduze no i...... śliczne D

Fructus
    Guest

a ja polecam boa tęczowego!!!!!

a ja odlecam PYTONA KRÓLEWSKIEGO!