Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Pomozcie niewtajmniczonemu ;]

Pomozcie niewtajmniczonemu ;]

Witam!

Jestem nowy w swiecie gadow, chcialbym zeby ktos mi doradzil jakie jaszczurki moglbym trzymac w terrarium o wymiarach 100/17/22 lub 45/30/25 [dł/szer/wys].
    chcialbym aby te jaszczurki byly tez troszke aktywne podczas dnia. chcialbym miec parke w ktoryms z tych terrariow, i prosze o podanie cen takich istotek . interesuje mnie zwierzatka w nie wygorowanych cenach... bardzo prosze o podpowiedzi,sugestie itp...

z gory dziekuje za pomoc

Re: Pomozcie niewtajmniczonemu ;]

Eee. Nie wydaje ci się że terra 100x17x22 jest trochę jakby to powiedzieć... niewymiarowe? Trochę przydługaśne w stosunku do wysokości i szerokości. no chyba że mała literówka i miałeś na myśli 10x17x22

dobrze napisalem bo mam taka wolna polke... imoglbym ja obudowac i wyszlo by takie podluzne terrarium...

ReBBy
    Guest

w takim terrarium chyba lepiej czuł by sie wąż

nie mam nic do wezy ale jak by go moja matka zobaczyla to by mnie przez balkon razem z nim wywalila... ;/

45/30/25 w takiej terrarce mogłbyc czymac np. parke Stenodactylus petrii, Tropiocolotes steudneri lub Lepidodactylus lugubris. Duzo jest małych gatunkow wystarczy ze poszukasz)

ReBBy
    Guest

Masz w tym większym terra na ściance tylnej imitacje skały? Bo jak masz to jakiś nieduży gekon by tam pasował.

pasiu
    Guest

Gekon nie bardzo ze wzgledu na aktywnosc nocna,ale za to Felsuma jaj najbardziej pasuje co do cenytych zwierzakow to od 100zl za mlode. (na czerwcowej gieldzie widzialem felsume madagaskarska dorosla za 150zl). Do tegowiekszego terrariummoglbys wlozyc tez pare Avicularii (widzialem kiedys takie terr z 4 pajakami). pamietaj tez o wyposarzeniu terr to trszke pochlania fundisze

O felsumach zapomnij.