Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Problemy z rozmnażaniem ANOLISÓW !!!

  1. #1
    Pawel Checinski
    Guest

    Problemy z rozmnażaniem ANOLISÓW !!!

    Jestem posiadacem anolisow zielonych (2 samiczki 1 samiec).
    Pytanie brzmi: CZY MOJ SAMIEC SIE "ZUŻYŁ"?????
    Dladzego pytam, a wiec mianowicie: mysle ze samiec ma ponad 2 lata, jak go klupilem wraz z 1 samiczka (ktora niestety zdechla kilka miesiecy temu), ciagle doczekiwalem sie potomstwa. Potem kupilem druga samiczke i od tego mometu juz nie znalazlem w terrarium zadnego jajk, nie bylo tez wtedy zadnych zachowan godowych. To trwalo moze 5 miesiecy. Teraz od jakiegos miesiaca podnioslem temp, wilgotnosc i wszystko jest ok- prawie ok, poniewaz samiec pieknie prezentuje swój taniec godowy, obie samiczki (bo dokupilem także druga samiczke) odpowiadaja potakiwaniem na zaloty samca, samiec wtedy wpada w jakies drgawki doskakuje w kierunku samiczek i .... koniec! nie ma kopulaci i nie ma wogole jajek. Innymi słowy zaczyna dobrze, ale nie moze skończyć!!!
    Co jest grane, samiec sie zuzyl, czy samiczki jeszcze nie sa gotowe?? a jesli tak, to kiedy beda gotowe, skoro od 6 miesiecy nie znalazlem jajek?.
    Nalezy jeszcze dodac, ze jajka skladala mi wylącznie ta samica , ktora juz zdechla.
    Ok, wiem ,ze sie opisalem, ale licze , ze komus zechce sie to przeczytac i podzieli sie ze mną swoimi doswiadczeniami na ten temat.
    Pozdrawiam.


  2. #2

    Re: Problemy z rozmnażaniem ANOLISÓW !!!

    Cześć
    Mam nadzieję,że z twoim samcem jest wszystko ok, po prostu zima nie jest odpowiednią dla nich porą do rozmnażania. Jeżeli są w dobrej kondycji zdrowotnej zapewniaj im takie warunki do wiosny, a myslę że wtedy doczekasz sie upragnionych jajek.

  3. #3
    Pawel Checinski
    Guest

    Re: Problemy z rozmnażaniem ANOLISÓW !!!