-
siłownia
Są tutaj zapaleńcy dźwigania ciężarów? :P
Właśnie sobie przypomniałem o istnieniu takiej instytucji jak siłownia i wznowiłem trening. Jakbyście mieli jakies fajne, sprawdzone programy treningowe to bardzo bym prosił o zamieszczenie ich tutaj bądź przesłanie mi na maila mareq666@poczta.onet.pl :)
-
Re: siłownia
Ja sie bawie w siłke, nie to zebym chcial wygladac jak koks ale tak dla przyjemnosci, jak cos to wal na gg - 3799024
-
-
o to właśnie mi chodzi. Nie być kupą mięsa, ale dla przyjemności sobie poćwiczyć, podrobić kondycje i troche siły. Odezwe sie później na gg :)
-
napisz na maila do mnie :] nie porzałujesz :P
-
Hehe ja też sie bawie już od ponad roku ! ale też nie chce ani brac koksów ani wyglądać jak koksiki :P
-
trochę macham ciężarkami, ale nie jakoś wyczynowo:)
-
Witam. Ja z kolei ćwiczę od 5 lat i przyznam, że trudno mi by było obecnie się odzwyczaić od tego sportu :-) Miałem też trochę złomu w domu, ale ostatecznie sprzedałem i pozostałem wyłącznie przy chodzeniu na siłkę. Odpowiadając konkretnie na Twoje pytanie odnośnie programów treningowych to jest ich baaardzo dużo :-) Polecam stronkę sfd.pl poświeconą specjalnie tej tematyce od przysłowiowego A do Z. Tam znajdziesz wiele dobrych porad i mnóstwo programów treningowych. Weź pod uwagę ile razy w tyg. możesz poćwiczyć, przez ile czasu, jaki masz typ budowy, co chcesz osiągnąć itd, itd. Koniec końców ćwicząc w oparciu o gotowe schematy i modyfikując je do własnych potrzeb wypracujesz z czasem swój optymalny system ćwiczenia.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości. Aaa i jeszcze jedno :-) pamiętaj- suplementacja- czyli kto smaruje ten jedzie :-) !! (ale bez koksu)
-
> pamiętaj- suplementacja- czyli kto smaruje ten jedzie :-) !!
> (ale bez koksu)
dobra dieta wystarczy, niema sensu wydawać kasy suple tym bardziej jesli cwiczysz tylko tak rekreacyjnie, no i inna satysfakcja jak sie cos osiagnie zupełnie na sucho , a inna jak sie wpakuje w siebie kilkogramy tabletek i proszków
-
ja tez cwicze:P