Zobacz pełną wersję : jestem początkujący proszę o pomoc :(
Witam serdecznie moze to co napisze jest glupie ale bardzo prosze pomozcie mi :(
Dzis dostalem 10 modliszek gastrica L1 straszne maleństwa :( NIE wiem czym je karmic, nie moge dostac wylegu swierszcza ani owocowek :( pomozcie mi :( co mam robic ? NIe che zeby maluchy mi padly :(
Muchy owocówki musisz sobie kupić małą hodowlę. Ps przy otwarciu butelki z muchami niezpominaj ze szybko wylatują nakłada się woreczek jak wleca do srodka na 2-3 min do lodówki żebys je mógł wybrać.Muchy są do kupienia tu np u matki jakieś 2 dni temu się ogłaszała lub w Biofilu Pozdrawiam
Matka z tego forum to facet ;) ;P
A muszki owocowki ktore mozesz u niego kupic sa lotne, niestety.
Ja radzilbym ci skontaktowac sie z mantidem- on, z tego co wiem, prowadzi stala hodowle nielotnych owocowek i sprzedaje je razem ze swietna pozywka wlasnego przepisu.
Ale teraz juz troche pozno na cos takiego- nie wiadomow, czy poczta bedzie normalnie chodzic.
Jacekinn
05-02-2014, 14:28
Najlepiej muszki owocówki lub pinki kup i je rozdelaj i im dawaj pencetom pod samom glowe to wtedy beda napewno jadly bo ja tak nie raz robie jak mi brakuje jedzenia.
Dobimetal
05-02-2014, 14:29
Kup sobie w wędkarskim pinki (takie białe robaki) i weż jednego przekrój, potem weź szpileczkę spróbuj troche jej wnetrznosci nabrać tak żeby była powiedzmy "kropelka" i wtedy przykładaj to do pyska maleństwa tak żeby dotykała i poczóla ze to jedzenie.
Ja tak próbowałem i wydaje mi się że to będzie dobre rozwiązanie na razie.
Ale radze załatwić sobie muszki albo wyleg bo karmienie ze szpileczki jest troche uciążliwe:) i nie wiem do końca czy takie małe tak będa jadły, ale spróbuj bo nic mi innego nie przychodzi do głowy.
Pozdrawiam i powodzenia życze :D
No właśnie o to mi chodzi :( Bo znajac poczte to zawali :( co mi da ze zamowie jak mi przyjdzie po niedzieli :( Hmmm pomozcie :( sam nie wiem co mam robic... ;/ ehh
ok sprobuje jutro z tymi pinkami.. mam nadzieje ze beda jesc ;/