PDA

Zobacz pełną wersję : Chore świerszcze. :/



Mefisto
24-03-2013, 12:28
Hej.

Zobaczcie, co się porobiło z moimi świerszczami. Mają jakby wysuszone skrzydła. Nie widać tutaj wszystkiego, ale niektóre z nich mają przy łączeniu skrzydeł z ciałem coś jakby wyciek ropny.
Czy ktoś wie, czym to może być spowodowane? Czy takimi świerszczami można karmić pająka bez obaw, że coś mu się stanie?

http://szaman2.webpark.pl/samica.jpg

morda
24-03-2013, 12:34
Może mają złą dietę?
Albo podczas wylinke reszta np. obgryza mu skrzydełka...

Mefisto
24-03-2013, 13:28
Karmię je tym, co mam pod ręką. Czyli chlebek, gotowane jajka, zielsko, gotowanie ziemniaki, itp.

Nie znam się na świerszczach, ale poobgryzane skrzydełka chyba nie wyglądałyby w ten sposób. Te są takie... pomarszczone i suche. :|

SławekS
24-03-2013, 14:48
Niestety one nie są poobgryzane po prostu po wylince się nie wyprostowały moje tak miały jak im było za zimno i miały za sucho/brak wody/zielska (chciałem je dłużej przetrzymać).Następnym etapem po pokurczonych skrzydełkach był MASOWY ZGON połowy populacji w pojemniku.

To są tylko moje wymysły, (choć doświadczalnie sprawdzone), więc niech inni się wypowiedzą

xol
24-03-2013, 16:10
Miałam podobnie doświadczenia jak Sławek.

Mefisto
24-03-2013, 22:56
Ehhh, to kiepściutko. Karmiliście może tymi świerszczami pająki?

Arrow
25-03-2013, 03:08
karmic mozesz ....

co do wilgotnosci to nie w tym rzecz, czasem takie sie pojawiaja w hodowli, ale karmienie fatalne ....., nie bedziesz mial zdrowych swereszczy jak nie zaczniesz ich dobrze karmic


to co tam widac to sa poprostu braki zywieniowe, nie wiem jak wyglada sprawa kryjowek, czy moga w spokoju przejsc wylinke to tez wazne, temperatura ma mniejszy wplyw chociaz akurat przy tym gatunku moze tez odgrywac duza role

Dark Raptor
25-03-2013, 06:11