PDA

Zobacz pełną wersję : Węże......

xeper
17-05-2013, 00:43
Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o węże, jednak bardzo chciałbym hodować jakiegoś :> Czy są jakieś węże, które nie są jdaowite (które można bezproblemu brać na ręce) jesli jest na necie jakiś faq, to proszę o linka, z góry thnx...

goblin
17-05-2013, 01:10
xaper :] jest bardzooo duzoooo takich węzy jadusy to tylko mała cząstka węzy :] Hehehehe tak jak myślałem każdy kto zaczyna myśli że wszystkie węze sa jadowite :P Hyh no ma prawo tak myślec jak w TV wszędzie sa jadusy pokazywane :D:D:D dla poczatkującego proponuje Elaphe guttata albo coś z Lancetogłowów.

ziomalka_puma
17-05-2013, 01:52
Naciśnij Opisy gatunków tam masz weże poczytaj opisy... :)

xeper
17-05-2013, 02:29
ale w opisach sie nie dowiem czy gryzie hehehe... bo ja bym chciał niegroźnego węża

FURUS
17-05-2013, 03:38
no to zbożowka może i mahonówka albo boa dusiciel:P

_kLiMa_
17-05-2013, 03:47
no to chłopie jestes żeczywiście ciemny. WEŻE JADOWITE SA ZABRONIONE W POLSCE. A jeśli nawet weszedł byś na opisy i każdy głupi wie co to boa dusiciel ..czy ona ma zeby jadowe. Bosh przeżuć się na owady.

xav_setherial
17-05-2013, 03:58
na www.snakes.pl też masz ciekawe informacje, no i tak jak poprzednicy, proponuję Ci zbożówe lub jakiegoś lampropeltisa, mahoń też jest łagodny, ale jednostajnie ubarwiony

naRka

Grochu
17-05-2013, 04:39
http://terrarysta.com.pl/forum/viewtopic.php?t=367

przeczytaj to. to jest faq napisane przezemnie dla ... cięzko powiedzieć konkurencyjnego, ale innego portalu. oprócz tego poczytaj opisy gatunków.

Kretschmer
17-05-2013, 04:50
Jak w opisie nie pisze, że wąż jest jadowity, to nie jest;)) Jak nie pisze, że może być agresywny, to nie jest:)))