PDA

Zobacz pełną wersję : czy pyton królewski odpowiednim wężem??...



flipi
02-12-2012, 06:19
chciałem sie zapytac poniewaz,najpierw chciałem węża mlecznego,ale pózniej zmieniłem zdanie kiedy zobaczyłem te słodkie "python regius"
podobno te węze są kompletnie nieagresywne dotego po oswojeniu wogóle nie płochliweczy ten wąz napra2de teki jest prosze o komentarze z życia wziete czy waz pyton królewski was kiedys ukąsał lub próbował atakowac.
Drógie pytanie;Czy ten wąz jest mniejwięcej prosty w chodowli?Niestety ja moge mu zapewnic warunki terra o wymiarach 80/60w zwyz/45(dł/wys/szer)(wiem moze mało ale czy nie za ciasno dla niego??)
i jak mu przyządziliscie terra mozecie zapodac pare zdjec jak chcecie:)pozdro
JESLI KTOS MA NAPISAC ZE NIECHCE MI SIEONIM CZYTAC TO NIECHNIC NIE PISZE JESTEM POCZĄTKUJĄCYM TERRARYSTA. WOLE DOWIADYWAC SIE O NIM OD WAS.oWSZEM CZYTAŁEM PARE STRON O NIM ALE HCCE SIE UPEWNIC
ZGÓRE DZIEKI ZA ODP POZDRO:)

wujek
02-12-2012, 07:22
nie jesteś początkującym terrarystą, a nie wiesz jakie problemy stwarzają p. regiusy!!! pozatym- terra za małe. a i jeszcze przeczytałbyś niżej bo już był taki post!!!!! i jeszcze przeczytaj post pt. GRANICE PRZYZWOITOŚCI- bo to sie ciebie dotyczy, pisz normalnie!!!!!!

Biskup
02-12-2012, 07:45
wujek ty mnie wkurwiasz czlowieku, badz milszy! kim ty ***** jestes zeby 90% ludzi na forum traktowac jak gowno??????? co czytam twoj post to jedziesz na ludzi zadających zwykłe pytania traktując ich z góry. ćwicz.

Co do pytania. Upewnij sie w sklepie ze pyton je. Najlepiej kup mysz i niech ja zje na Twoich oczach. Zapewnij mu dobre warunki w terr, dobrą kryjówkę, żeby się nie stresował itp. Wtedy nie powinien Ci sprawiac wiekszych problemów.
Pozdrawiam serdecznie.
wujka też pozdrawiam

lazer
02-12-2012, 08:07